Rozwój, kształtowanie się i terapia mowy dziecka.

środa, 20 kwietnia 2011

Piosenka logopedyczna

Doskonała do nauki poprawnej wymowy;)

Autor: S.A.M. - Sylwia, Ania i Magda o 03:51 1 komentarz:
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Nowsze posty Starsze posty Strona główna
Subskrybuj: Komentarze (Atom)

Co sądzisz o naszym blogu? ;)

Troszkę o...

S.A.M. - Sylwia, Ania i Magda
Hej! Jesteśmy pełnymi energii i nowych pomysłów studentkami pedagogiki pierwszego roku, o specjalności: wczesna edukacja z terapią pedagogiczną. Mamy mnóstwo pomysłów i koncepcji pedagogicznych, które będziemy prezentować na blogu. Zaaapraszamy!
Wyświetl mój pełny profil

Przydatne strony o tematyce logopedycznej:

  • Świat logopedii...
  • Aktualności logopedczyne
  • Psychologiczne spojrzenie na rozwój dziecka

Ciekawe blogi o podobnej tematyce:

  • Nadpobudliwość psychoruchowa
  • Kraina edukacji
  • Terapia pedagogiczna dla dzieci z dysleksją.

Tyle osób nas odwiedziło:

Posty, które Was zaciekawiły:

  • Rotacyzm (reranie). Rodzaje i przyczyny.
    Wada ta zwana inaczej RERANIEM polega na nieprawidłowej realizacji głoski r.  FORMY ROTACYZMU: · Mogirotacyzm - to opuszczanie głoski [r...
  • Sygmatyzm (seplenienie). Rodzaje i przyczyny seplenienia.
    Symatyzm (seplenienie) to wadliwe wymawianie głoski lub zespołu głosek należących do następujących szeregów: - ciszącego (ś, ć, ź, dź) - s...
  • Okres zdania
    Drugi okres wyodrębniony przez Leona Kaczmarka nosi nazwę  okresu zdania. Okres zdania przypada na 2 rok życia. Dziecko w tym wieku:  O...

Archiwum...

  • ▼  2011 (14)
    • ▼  kwietnia (11)
      • kwi 29 (1)
      • kwi 28 (1)
      • kwi 22 (1)
      • kwi 20 (1)
      • kwi 18 (1)
      • kwi 12 (1)
      • kwi 11 (1)
      • kwi 10 (1)
      • kwi 06 (1)
      • kwi 04 (1)
      • kwi 02 (1)
    • ►  marca (3)
      • mar 21 (1)
      • mar 14 (1)
      • mar 08 (1)
Motyw Okno obrazu. Autor obrazów motywu: selensergen. Obsługiwane przez usługę Blogger.